Majalito

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Maja Majalito - 11 juni 2014 16:52

hejsan!
som ni kanske ser så har jag bytt bloggadress igen och det är p.g.a att jag vill ha en "vanlig blogg" igen. så denna blogg kommer vara den bloggen jag använder, vi får se om jag skaffar en annan blogg som blir en foto blogg men jag känner att då har jag 1 "vanlig" blogg, en foto blogg och en pyssel blogg o det blir lite mycket!! men vi får se!

hare bäst!
MVH//Maja

Av Maja Majalito - 11 juni 2014 15:52

hejsan!
som jag sa i förra inlägget så skulle nästa "bildtema" vara the sims och ja nu är jag klar. jag blev inte så jättenöjd med fotona men jag lägger upp de iallafall. eftersom de inte var så enkelt att fota bra bilder på datorskärmen så blev det inte så många....

Emelie (hon e vampyr)

 

Ellen

 

Hugo

    MVH//Maja


det här är Maja:


heeeej!
jag heter Maja och det är jag ägaren till denna blogg. ifall ni vill veta mer om mig får ni klicka lite längre ner :D

Min kamera

på denna blogg är bilderna tagna av en Nikon coolpix p520

 

någonting du letar efter:

fråga mig något

40 besvarade frågor

Kategorier

rösta här:

hur mycket är du inne på denna blogg?
 detta är första gången
 varje dag
 sällan
 då och då
 1 gång per månad
 1 gång per vecka
 flera gånger i veckan
 flera gånger i månaden
 flera gånger per dag


Free Lines Arrow
Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards