Majalito

Alla inlägg under februari 2015

Av Maja Majalito - 26 februari 2015 07:28

hejsan!
idag är det torsdag och det är nog en av de tråkigaste skoldagen! vi har inga speciellt roliga ämnen, bara sådär ämnen och tråkiga.vi får se hur dagen  blir. efter skolan ska mina kusiner komma hit och det blir nog kul iallafall!

men nu måste jag gå till bussen för att den går snart!

ha enbra dag!

//Maja 

Av Maja Majalito - 24 februari 2015 17:55

Heej!
Idag tänkte jag göra en liten haul på 2 grejer. Jag fick ett presentkort av min bror i julklapp och jag bestämde mig för några dagar sedan och idag kommer det!
Vi köpte grejerna på hemsidan coolstuffs.se
(Glasögon var en extragrej, det är en minidonut maskin) (sorry för mobilbilder)

Av Maja Majalito - 22 februari 2015 18:40

heej!

oj, oj, oj....... jag börjsde läsa inlägg som jag la ut innan detta, jag sög på att blogga!! inte för att jag är bättre nu men iallafall! här är  alla bloggarna jag hade efter denna:

PippiLongstrompFan.bloggplatsen.se     

Majaspyssel.bloggplatsen.se    

Majalitoo.blogg.se 

Nattstad.se/majalito  

Nattstad.se/englishbloger       

Majaasfoton.blogg.se  

till sist min senaste:

Nouw.se/mylifeasmajaa  

ja, vad säger man? jag vet inte riktigt men jag funderar på att börja på denna igen, vad säger ni om det?

jag vet inte riktigt... tänkte att det kunde vara kul med en liten uppdatering här!

hare så bra!

//Maja

Tidigare månad - Senare månad

det här är Maja:


heeeej!
jag heter Maja och det är jag ägaren till denna blogg. ifall ni vill veta mer om mig får ni klicka lite längre ner :D

Min kamera

på denna blogg är bilderna tagna av en Nikon coolpix p520

 

någonting du letar efter:

fråga mig något

40 besvarade frågor

Kategorier

rösta här:

hur mycket är du inne på denna blogg?
 detta är första gången
 varje dag
 sällan
 då och då
 1 gång per månad
 1 gång per vecka
 flera gånger i veckan
 flera gånger i månaden
 flera gånger per dag


Free Lines Arrow
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards